خودرو |
|
میتسوبیشی اوتلندر | کیا اسپورتیج SL |
کشور سازنده |
|
ژاپن
|
کره جنوبی
|
سال (طراحی) |
|
۲۰۱۳ | ۲۰۱۱ |
موتور |
|
۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه | ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه |
حجم موتور |
|
۲۳۶۰سی سی | ۲۳۶۰سی سی |
حداکثر قدرت |
|
۱۶۶ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه | ۱۷۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه |
حداکثر گشتاور |
|
۲۱۹ نیوتن متر در ۴۲۰۰ دور در دقیقه | ۲۲۸ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه |
جعبه دنده |
|
CVT با قابلیت تعویض ۶ دنده به صورت دستی | ۶ دنده خودکار تیپ ترونیک |
شتاب ۰ تا ۱۰۰ |
|
۱۰٫۵ ثانیه | ۹٫۸ ثانیه |
حداکثر سرعت |
|
۱۹۰ کیلومتر در ساعت | ۱۸۳ کیلومتر در ساعت |
وزن |
|
۱۴۵۱ کیلوگرم | ۱۵۸۸ کیلوگرم |
اندازه (میلیمتر) |
|
۴۶۵۵ طول – ۱۸۱۱ عرض – ۱۶۷۸ ارتفاع | ۴۴۴۰ طول – ۱۸۵۴ عرض – ۱۶۳۶ ارتفاع |
فاصله بین دو محور |
|
۲۶۶۹ میلیمتر | ۲۶۳۹ میلیمتر |
مصرف سوخت داخل شهر |
|
۹٫۴ لیتر در هر صد کیلومتر | ۱۱٫۲ لیتر در هر صد کیلومتر |
مصرف سوخت خارج از شهر |
|
۷٫۵ لیتر در هر صد کیلومتر | ۸٫۴ لیتر در هر صد کیلومتر |
مصرف سوخت ترکیبی |
|
۹٫۳ لیتر در هر صد کیلومتر | ۹٫۲ لیتر در هر صد کیلومتر |
حجم باک |
|
۶۳ لیتر | ۶۶ لیتر |
استاندارد آلایندگی |
|
یورو ۵ | یورو ۴ |
استاندارد امنیت |
|
دارای ۵ ستاره ایمنی از EURO-NCAP | |
میزان تولید CO2 |
|
– گرم در هر کیلومتر | – گرم در هر کیلومتر |
ترمز و پایداری |
|
ترمز عقب دیسکی و جلو دیسکی خنک شونده – مجهز به سیستم ترمز ضد قفل (ABS) – کنترل فعال پایداری (ASC) و کنترل کشش (TCL) – ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیبدار (HSA) – سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) – ترمز اضطراری کمکی | ESP – ABS – سیستم کنترل اتوماتیک ترمز در سراشیبی (DBC) – سیستم کنترل ایستایی در سربالایی (HAC) |
کیسه هوا |
|
مجهز به ۷ ایربگ (۲ عدد جلو و سرنشین، ۲ عدد ایربگ جانبی،۲ عدد ایربگ پرده ای و ۱ عدد زانو) | مجموعا ۶ کیسه هوا |
سیستم صوتی |
|
دارای سیستم اتصال تلفن همراه از طریق هندزفری بلوتوث و قابلیت کنترل آن روی فرمان – دارای پورت USB – نمایشگر ۷ اینچی لمسی بهمراه دوربین دنده عقب | سیستم صوتی حرفهای با قابلیت پخش CD، MP3 و دارای پورت USB، iPod، AUX و CDC – کنترل سیستم صوتی از روی فرمان |
دیگر تجهیزات |
|
سیستم چهار چرخ متحرک ۴WDبا کلید ۳ وضعیتی Auto، ۲WD، ۴WD Lock – مجهز به سیستم کروز کنترل و کلیدهای کنترل روی فرمان – سیستم ورود و خروج بدون سوییچ (Keyless) – استارت خودرو دکمهای (Starter) – آنتن سقفی ، چراغ های جلو زنون HID ، شوینده چراغ ها بر روی سپر جلو – فرمان با روکش چرمی با کنترل های سیستم صوتی بر روی آن – دستگیره های کرومی داخلی و خارجی – سان روف با تنظیم الکتریکی – صندلی ها با ظرفیت هفت سرنشین (دارای ۷ صندلی در ۳ ردیف) مدل ۲۰۱۵ – ۵ سرنشین در ۲ ردیف (مدل ۲۰۱۴) – مجهز به گرمکن صندلی راننده و سرنشین جلو (مدل ۲۰۱۴) – صندلی های تمام چرم بهمراه تنظیم الکتریکی صندلی راننده در ۴ جهت – صندلی تاشوی عقب با قابلیت تفکیک ۶۰:۴۰ مجهز به کنسول عقب ، سیستم ایزو فیکس ISOFIX – اهرمهای تعویض دنده از پشت فرمان – سیستم تهویه مطبوع دو گانه با قابلیت تنظیم متفاوت دما برای راننده و سرنشین Dual Aircondination – طاقچه عقب بر روی قسمت بار – سیستم باز و بسته شدن الکتریکی درب صندوق عقب – رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی | سقف پانوراما – رینگهای ۱۸ اینچی – آینهها تاشوی برقی و مجهز به گرمکن و چراغ راهنما – دوربین دید عقب – سنسور عقب – سنسور نور (روشن شدن خودکار چراغها) – شیشههای ضد آفتاب – کلید هوشمند و استارت دکمهای – کروز کنترل – سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه – آینه وسط الکتروکرومیک و همراه با نمایشگر دوربین عقب و خطوط راهنمای پارک – گرمکن صندلی سرنشینان جلو – نمایشگرهای سوپرویژن – سیستم مدیریت پیمایش (Trip Computer) – روکش چرمی صندلیها – روکش چرمی دسته دنده – تهویه صندلی راننده – پشت سریها با قابلیت عکسالعمل در برابر ضربه – باز شدن اتوماتیک قفل دربها در هنگام تصادف |