رونمایی Outlander مدل ۲۰۱۶

Audi Q5
ژوئن 15, 2016
BMW i8
ژوئن 15, 2016

آرین موتور نماینده میتسوبیشی در ایران, از جدیدترین ماشین خود, اوتلندر ۲۰۱۶ فیس لیفت رونمایی کرد. اوتلندر در یک سال گذشته توانست وارد رقابت با هم کلاس های خود یعنی سانتافه و Rav4 شود و اینک مدل فیس لیفت آن راهی بازار شد.

 

مراسم رونمایی پس از سخنرانی آقای بی ریا مدیر عامل آرین موتور و آقای مزینانی مدیر فروش شرکت با پرفورمنس پارکور کاران آغاز شد که کاری متفاوت از این گروه بود. رضا مزینانی مدیر فروش آرین موتور در نشست خبرنگاران اعلام کرد: آرین موتور این بار برای مارکتینگ اوتلندر قصد ورود با پارامتر قیمت را ندارد.مزینانی در پاسخ به این سوال که بازار خرید و فروش نمونه های کارکرده در بازار چطور است، افزود: محصولات میتسوبیشی در حال حاضر بازار خود را پیدا کرده اند و بازی با قیمت و شکستن آنها چندان مدنظر ما نیست، همانطور که در دوران رکود بازار، اولین شاسی بلند ما یعنی ASX کمترین افت قیمت را تجربه کرد.

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۶ در بخش طراحی ظاهری دستخوش تغییراتی شده که شامل چراغ های جلو و عقب، جلو پنجره و سپر می شود. طراحی داخل کابین، مجموعه داشبورد و ادوات کنترلی نسبت به نسل قبلی ارتقا یافته و سواری اوتلندر را دلنشین تر کرده است. گیربکس اتوماتیک جدید CVT, رینگ ۱۸ اینچی طرح جدید, day light, تریم داخلی طرح چوب, شوینده چراغ روی سپر و طرح جدید فرمان از دیگر تغییرات این مدل است.و شما میتوانید هم اکنون جهت ثبت نام به عاملیت استیلایی مراجعه فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.